Erasmus+
Em curso
Ongoing
Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor EACEA can be held responsible for them.
🇵🇹
A SPEL é parceira do projeto “MathArtStories: Integrar a narração de histórias digitais como método pedagógico nos currículos de matemática através de ramificações artísticas”, que decorrerá entre 2024 e 2027 e conta com parceiros da Suécia, França, Portugal, Grécia e Chipre.
Objetivos do projeto:
Resultados Finais:
Acrónimo – MAS
Título – MathArtStories: Integrar a narração de histórias digitais como método pedagógico nos currículos de matemática através de ramificações artísticas
Programa – Erasmus+
Ação-chave – KA220-SCH – Parcerias de cooperação no ensino básico e secundário
Referência – 2024-1-SE01-KA220-SCH-000243287
Estado – A decorrer
Data de início – 31-12-2024
Data de fim – 28-02-2027
Website – https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/2024-1-SE01-KA220-SCH-000243287
🇬🇧
SPEL is a partner in the “MathArtStories: Integrating Digital Storytelling as a Pedagogical Method in Math curricula through Art Ramifications” project, which will take place between 2024 and 2027 and has partners from Sweden, France, Portugal, Greece and Cyprus.
Project Objectives:
Final results:
Acronym – MAS
Title – MathArtStories: Integrating Digital Storytelling as a Pedagogical Method in Math curricula through Art Ramifications
Programme – Erasmus+
Key Action – KA220-SCH – Cooperation partnerships in school education
Reference – 2024-1-SE01-KA220-SCH-000243287
Status – Ongoing
Start date – 31-12-2024
End date – 28-02-2027
Website – https://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/2024-1-SE01-KA220-SCH-000243287
© Copyright 2023 SPEL – Sociedade Promotora de Estabelecimentos de Ensino